poniedziałek, 5 listopada 2012

ZACZYNAMY!

A więc tak. Postanowiłam założyć bloga.
Głównie będzie w nim chodzić o moją miłość- KSIĄŻKI.
Postaram dzielić się z Wami moimi odczuciami dotyczącymi różnych tytułów- czy warto przeczytać, o czym jest itp. Większość z nich będzie dla nastolatek, czyli tego, co głównie czytam. Znajdziecie tu zarówno książki bardziej ambitne, jak i te lżejsze (choć postanowiłam ominąć lektury szkolne), czyli dla każdego coś dobrego.
Fascynują mnie różne typy książek- od sience- fiction, przez romanse, horrory, przygodowe po obyczajowe i nie tylko. Moje lektury są do znalezienia w bibliotekach (i większość z nich pochodzi) oraz księgarniach.
Będę recenzować samodzielnie wybrane przeze mnie książki.Wybaczcie, że recenzje nie są najdokładniejsze, ale dopiero zaczynam z recenzjowaniem.

Karine Chatier