środa, 2 stycznia 2013

Nowy Rok!


Koniec 2012 roku.
  Zaliczam go do bardzo udanych - odkryłam w nim moja pasję do pisania recenzji, z czego jestem wielce uradowana. Napisałam w nim zaledwie 11 prac (z czego jak dotąd opublikowałam 9, ale zamierzam jak najszybciej nadrobić opóźnienia w udostępnianiu ich Wam). Nie liczyłam, ile książek przeczytałam w tym roku, ale szacuję, ze było ich więcej niż w 2011.
  Moim postanowieniem noworocznym jest stworzenie list, na których będę zapisywać wszystkie przeczytanie i wysłuchane pozycje. Jak na mnie - bardzo ambitnie, ponieważ jestem leniem patentowanym, acz macie moje słowo, że zamierzam prowadzić je skrupulatnie.
  Wam, Miśki życzę... wielu wspaniałych książek do przeczytania, kreatywności, twórczości i jak najwięcej okazji do szczerego śmiechu.
  Dziękuję Wam również za to, ze jesteście. Że wyrażacie swoje opinie na temat moich prac, dzięki czemu rozumiem swoje błędy i mogę poprawić niedociągnięcia. To dla mnie bardzo istotnie.

A zatem: Alleluja i do przodu w Nowy Rok!
I żeby ta '13' w dacie okazała się dla Was szczęśliwa!

Pozdrawiam.
Karine Ch.

Brak komentarzy: